Powered By Blogger

tirsdag 27. april 2010

Anmeldelse : SmackDown vs. RAW 2010

Hei igjen!
Jeg skal komme med et nytt inlegg, denne gang på WWE SmackDown vs. RAW 2010.

Selv har jeg ikke spillt spillet ennå, men jeg har spilt 2009 og selv om jeg ikke er så stor fan av wrestling må jeg innrøme at dette nok er det beste spillet jeg har spillt (et av de hvertfall.)
du kan spille mange sorter av kamper f.eks. tag team (to mot to), extreme rules (ingen regler, her kan du bruke stoler og jern stenger osv. for å slå motstanderen) og min favoritt, royal rumble der det begynner med 2 folk i ringen og du skal prøve å kaste motstanderen dinut av ringen men det blir vanskeligere for vært tjuende sekund kommer det nye folk inni ringen å den eneste måten å vinne er å være den siste igjen i ringen.

Grafisk : 10/10

Teknisk : 10/10

Spenning : 10/10

Totalt : 10/10!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar