Powered By Blogger

onsdag 28. april 2010

Topp 10 onlinespill!

Hei!
Nå har jeg lagt noen anmeldelser og nå vil jeg lage en topp 10 liste over alle onlinespill (både spill som du må betale for som World Of Warcraft og spill på nettet som Runescape)

1.Runescape, ja det er helt sant dette måtte få 1.plassen for det er like bra som WOW og det er gratis! premien er at jeg skal lage en anmeldelse på spillet å jeg oppfordrer ALLE sammen til og prøve det!

2.World Of Warcraft. Dette spillet slet jeg lenge med å finne ut om det skulle få 1. eller 2.plass men siden det kosta penger fikk det bare 2.plass

3.Habbo, et spill der du skal være på et hotell å snakke med andre folk, du kan lage din egen avatar og du kan spille spill

4.Club Penguin, et spill der du skal være en pingvin å gå rundt i verden og du kan også adoptere et lite "dyr"

5.Spineworld, et spill der du skal gå rundt i en verden og gjøre oppdrag et ok spill men litt herming etter Habbo

6.Pets vs. Monsters, et spill der du kan velge enten et kjæledyr eller et monster og gå rundt å sloss

7.Sherwood Dungeon,et spill som er ganske lett du skal gå rundt i grotter og drepe edderkopper og sånt

8.Runes Of Magic, et bra spill fra middelalderen men pga. at det må lastes ned å at det er vanskelig å starte får det bare en 8

9.Managerzone, et spill der du skal være manager for ditt eget fotballag du kan lage taktikker, drakter og andre ting selv

10.Spore, ja det er også et onlinespill å siden det er så sykt bra syns jeg det kunne få en plass på lista

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar